Pagina de start a forumului Prahova Online

FAQ  •  Cautare  •  Membri  •  Grupuri   •  Inregistrare  •  Profil  •  Mesaje private  •  Autentificare
Trecerea de la cu taxa la fara taxa si invers !!!

Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Prahova Online -> Educatie si Invatamant
Subiectul anterior <-> Subiectul urmator  
Autor Mesaj
avy
membru
membru

Data inscrierii: 19/Sep/2008

MesajTrimis: Vin Sep 19, 2008 11:44 am  Raspunde cu citat (quote)

Salut!

Sunt student al facultatii T.P.P. , Specialitate Ingineria Mediului si am si eu o intrebare : Daca se poate trece de la cu taxa la fara taxa in cazul in care am luat toate examenele , iar cei de la fara taxa nu si-au luat toate examenele?

Treaba e ca mai am 2 restante la Matematica si imi e teama de cei de la cu taxa, care si-au "luat" toate examenele, daca ma pot trezi la inceputul anului la CU taxa?
Astept raspuns! Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat

DaYanNaLuVvPufF
membru
membru

Data inscrierii: 17/Sep/2008

MesajTrimis: Sam Oct 11, 2008 1:05 am  Raspunde cu citat (quote)

Nu stiu exact nu vreau nici sa spun tampenii...dar din cate am inteles eu ( si pe mine ma rodea chestia asta cu trecuta de la fara la cu) se face aceasta trecere numai in cazul in care ramai repetent...deci nu iti pierzi locul de la fara taxa daca ai restante...(repet nu sunt foarte sigura..) stiu ca inainte cei de la taxa treceau la fara dand admitere din nou insa acum de cand cu dosarele numai stiu nimic..
Sus
Domnu' Sef
Site Admin
Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006

MesajTrimis: Dum Oct 12, 2008 9:26 pm  Raspunde cu citat (quote)

nu ai de ce sa-ti faci probleme..eu am avut si 12 restate si tot nu mi-a luat nimeni locul Laughing
avy
membru
membru

MesajTrimis: Lun Oct 13, 2008 12:32 am  Raspunde cu citat (quote)