Pagina de start a forumului Prahova Online

FAQ  •  Cautare  •  Membri  •  Grupuri   •  Inregistrare  •  Profil  •  Mesaje private  •  Autentificare
sal
Du-te la pagina Anterioara  1, 2, 3  Urmatoare

Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Prahova Online -> Prezentare forumisti!
Subiectul anterior <-> Subiectul urmator  
Autor Mesaj
lollex
membru
membru

Data inscrierii: 03/Oct/2008

MesajTrimis: Sam Oct 11, 2008 12:08 am  Raspunde cu citat (quote)

Lory_z a scris:
O sa ma prezint si eu asa cum trebuie Smile Ma numesc Loredana, sunt din Ploiesti, am aproape 20 de ani si sunt anul II la Finante Banci ! O facultate destul de usurica in comparatie cu alte facultati cum sunt cele de la inginerie sau mecanica! Le urez bafta si le tin pumnii tuturor celor care au o facultate mai grea un pic si mai ales celor care fac cu profesori gen : Mosescu s.a.

bine ne-ai gasit

deci, daca ai aproape 20 de ani si esti anu II, rezulta ca pana in revelion dai de baut Laughing
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger

Lory_z
nou venit
nou venit

Data inscrierii: 09/Oct/2008

MesajTrimis: Sam Oct 11, 2008 12:51 am  Raspunde cu citat (quote)

DaYanNaLuVvPufF a scris:
eu fac fizica cu Mosescu si sunt anu I la ingineria mediului....am fost laun singur curs al acestui prof si deja mi-e groaza..... Crying or Very sad

Daca te ti de facultate sunt convinsa ca nu o sa fie probleme Wink oricum eu iti urez multa bafta la examene!! trebuie sa ai mult curaj ca sa intri la ingineria mediului! (eu fug de fizica de rup pamantul de cand ma stiu!!) Laughing!!!

Ultima modificare efectuata de catre Lory_z la Vin Oct 24, 2008 11:44 pm, modificat de 1 data in total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
DaYanNaLuVvPufF
membru
membru

Data inscrierii: 17/Sep/2008

MesajTrimis: Sam Oct 11, 2008 12:57 am  Raspunde cu citat (quote)