| Subiectul anterior <-> Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
lollex membru

Data inscrierii: 03/Oct/2008 Mesaje: 54 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Sam Oct 11, 2008 12:08 am |
|
|
| Lory_z a scris: | O sa ma prezint si eu asa cum trebuie Ma numesc Loredana, sunt din Ploiesti, am aproape 20 de ani si sunt anul II la Finante Banci ! O facultate destul de usurica in comparatie cu alte facultati cum sunt cele de la inginerie sau mecanica! Le urez bafta si le tin pumnii tuturor celor care au o facultate mai grea un pic si mai ales celor care fac cu profesori gen : Mosescu s.a. |
bine ne-ai gasit
deci, daca ai aproape 20 de ani si esti anu II, rezulta ca pana in revelion dai de baut  _________________ Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punīnd mīna pe ei,
Sa-i īmparti īn doua cete: īn smintiti si īn misei,
Si īn doua temniti large, cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni ! |
|
|
|
 |
|
|
 |
Lory_z nou venit

Data inscrierii: 09/Oct/2008 Mesaje: 21 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Sam Oct 11, 2008 12:51 am |
|
|
| DaYanNaLuVvPufF a scris: | eu fac fizica cu Mosescu si sunt anu I la ingineria mediului....am fost laun singur curs al acestui prof si deja mi-e groaza.....  |
Daca te ti de facultate sunt convinsa ca nu o sa fie probleme oricum eu iti urez multa bafta la examene!! trebuie sa ai mult curaj ca sa intri la ingineria mediului! (eu fug de fizica de rup pamantul de cand ma stiu!!) !!! _________________ "Fac cinste plateste vecinu!!"
Ultima modificare efectuata de catre Lory_z la Vin Oct 24, 2008 11:44 pm, modificat de 1 data in total |
|
|
|
 |
DaYanNaLuVvPufF membru

Data inscrierii: 17/Sep/2008 Mesaje: 89
|
Trimis: Sam Oct 11, 2008 12:57 am |
|
|