| Subiectul anterior <-> Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
anna nou venit

Data inscrierii: 02/Sep/2008 Mesaje: 1
|
Trimis: Mar Sep 02, 2008 2:17 pm |
|
|
| Vizitator a scris: | | As vrea sa ma inscriu la ingineria mediului la ID... E cineva la aceasta facultate? As dori sa stiu mai multe detalii.. cum sunt profesorii, daca este foarte grea si eventual cu ce meserie ies dupa terminarea facultatii. Multumesc! |
Ce pot sa iti spun....eu sunt studenta la ingineria mediului..anul 2...dc te tii de ea..si te duci zilnic la facultate..si inveti cat de cat...poti scapa cu vreo 2 restante..nush este destul de gre facultatea..eu sunt la zi...la ID am inteles ca este mai usor...oricum..ideea este ca faci foarte multa chimie..si este foarte grea..mai ales anorganica..(foarteee grea)...si materia...si examenul...(si profesorii...cam exigenti)  |
|
|
|
 |
|
|
 |
Andrey nou venit

Data inscrierii: 21/Iul/2008 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin Sep 05, 2008 10:41 pm |
|
|
Am uitat sa va intreb,mancarea la cantina...e comestibila? ) |
|
|
|
 |
Domnu' Sef Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006 Mesaje: 1144 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Vin Sep 05, 2008 11:25 pm |
|
|
eu in 5 ani de zile am mancat o singura data la catina si mi s-a parut ok.sinel crd ca stie mai multe _________________ anunturi vs.anunturi animale |
|
|
|
 |
sinel moderator

Data inscrierii: 25/Aug/2007 Mesaje: 412
|
Trimis: Sam Sep 06, 2008 5:36 pm |
|
|
eu mananc zilnic acolo...si mi se pare ok..chiar bunicica..depinde ce zi prinzi...Partea buna e ca in fiecare zi sunt alte feluri de mancare decat ziua precedenta..partea rea este ca ce este cu adevarat bunicel se termina imediat(adik pana la ora 1,,si la 12 se deschide pentru pranz)..oricum..o sa-ti placa..cel putin coada pana la scari
offtopic: Andrey,vei sta in camin? _________________ Vreme trece,vreme vine
Toate-s vechi si noua toate
Ce e rau si ce e bine
Tu te-ntreaba si socoate! |
|
|
|
 |
niledA pinguinu' vesel