Pagina de start a forumului Prahova Online  
 FAQ  •  Cautare  •  Membri  •  Grupuri   •  Inregistrare  •  Profil  •  Mesaje private  •  Autentificare
Universitatea Petrol Gaze - UPG Ploiesti
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatoare

Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Prahova Online -> Educatie si Invatamant
Subiectul anterior <-> Subiectul urmator  
Autor Mesaj
Domnu' Sef
Site Admin
Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006

MesajTrimis: Mar Oct 17, 2006 3:39 pm  Raspunde cu citat (quote)

UPG Ploiesti, universitatea reprezentativa a Ploiestiului. Hai sa vorbim aici despre facultatiile cuprinse aici, specializari , profesori, lucrurile bune si lucrurile mai putini bune.

Eu sunt student in anul 4 la IME, specializarea electronica aplicata . Pot spune ca electronica nu este punctul meu forte si evident am destule restante .
Avem unii profesori mai "de treaba" , altii la care treci mai greu sau foarte greu ( am evitat sa folosesc un cuvant care sa-i caracterizeze) . Nu dau nume, pentru ca mi-e frica.
Astept comentarii de la alti colegi de la IME si invit pe alti studenti de la alte facultatisi specialitati sa spuen cum e pe la ei Cool

Ultima modificare efectuata Domnu' Sef la Sam Apr 21, 2007 12:09 am, modificat de 3 ori in total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului Codul Yahoo Messenger

lizuk22
D-na Sefa
D-na Sefa

Data inscrierii: 14/Oct/2006

MesajTrimis: Mar Noi 07, 2006 4:04 pm  Raspunde cu citat (quote)

Si eu sunt studenta in anul 4 la Facultatea de Stiinte economice,specializarea:Economia comertului,turismului si serviciilor.Suna bine nu?...ce pot sa va spun...decat ca anii de facultate au trecut foarte repede...am avut si cateva restante pe care le-am luat intr-un final..ca sunt fetita desteapta. Very Happy ...si acum ma gandesc cu groaza la examenul de licenta (la care nu mi-am ales nici macar tema Confused )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului