| Subiectul anterior <-> Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
sinel moderator

Data inscrierii: 25/Aug/2007 Mesaje: 325
|
Trimis: Mie Sep 26, 2007 3:49 pm |
|
|
| felicitari domnule student de anu 5,si viitor inginer! |
|
|
|
 |
|
|
 |
julyen nou venit

Data inscrierii: 28/Sep/2007 Mesaje: 2
|
Trimis: Vin Sep 28, 2007 3:45 pm |
|
|
Stie careva cum sunt profesorii de la electromecanica ,ca sunt anu1?
Dar despre cei de la automatica? |
|
|
|
 |
Domnu' Sef Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006 Mesaje: 1036 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Vin Sep 28, 2007 4:04 pm |
|
|
pai in anul 1 si 2 la electromecanica ai cam aceleasi materii ca si cei de la electronica. O sa dai in primul rand de fizica, Hotinceanu ...trebuie sa ai grija cu el . Apoi analiza eu am facut cu Popescu si am avut amri probleme si algebra nu se stie cu cine o s-o faci..dar tot o incurci daca nu inveti ! Apoi parca mai era un curs de html, navigare pe internet de ala treci f. usor .
Apoi nu mai stiu..trebuie sa-mi mai aduc aminte  _________________ anunturi vs.anunturi animale |
|
|
|
 |
julyen nou venit

Data inscrierii: 28/Sep/2007 Mesaje: 2
|
Trimis: Vin Sep 28, 2007 4:08 pm |
|
|
| Domnu sef il cunosti pe unu Diaconita Viorel?Ca el e varmiu |
|
|
|
 |
sinel moderator

|
Trimis: Vin Sep 28, 2007 6:07 pm |
|
|
cum ma asteptam desi sunt primu' intrat,am prins printre cele mai proaste locuri din camin..cu toate ca alti studenti care se afla sub mine au prins cele mai bune locuri.oare de ce?????????
.si cand am cerut explicatii s-a dat din umeri...asa ca primul impact cu facultatea mi-a lasat un gust amar  |
|
|
|
 |
Domnu' Sef Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006 Mesaje: 1036 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Sam Sep 29, 2007 8:37 pm |
|
|
| julyen a scris: | | Domnu sef il cunosti pe unu Diaconita Viorel?Ca el e varmiu |
da il cunosc, e cu mine in grupa