| Subiectul anterior <-> Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
Domnu' Sef Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006 Mesaje: 1036 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Sam Iun 16, 2007 7:52 am |
|
|
am auzit eu de el, stai blanda, tu ai profesori buni fata de ce profesori si materii am eu ! _________________ anunturi vs.anunturi animale |
|
|
|
 |
|
|
 |
ybag nou venit

Data inscrierii: 18/Ian/2007 Mesaje: 3
|
Trimis: Joi Iun 28, 2007 8:22 pm |
|
|
| lizuk22 a scris: | Si eu sunt studenta in anul 4 la Facultatea de Stiinte economice,specializarea:Economia comertului,turismului si serviciilor.Suna bine nu?...ce pot sa va spun...decat ca anii de facultate au trecut foarte repede...am avut si cateva restante pe care le-am luat intr-un final..ca sunt fetita desteapta. ...si acum ma gandesc cu groaza la examenul de licenta (la care nu mi-am ales nici macar tema ) |
ai dreptate; anii de fac au trecut f f repede; si eu ma gandesc la ex de licenta; dar nu sunt chiar asa de speriata;oricum mai intai trebuie sa ma inscriu si nu stiu dak pot ajunge sa fac acest lucru; se pare k trebuie sa mergem in persoana pt a ne inscrie si eu nu pot ajunge ; sper sa rezolv intr-un fel; pup lizuk
|
|
|
|
 |
cz nou venit

Data inscrierii: 11/Iul/2007 Mesaje: 1
|
Trimis: Mie Iul 11, 2007 12:28 pm |
|
|
sal
aveti vreun link cu ultimele medii de la buget de anul trecut ?
criteriul de admitere de anul trecut a fost la fel ca cel de anul asta ?
pe siteul oficial nu am gasit date referitoare la medii ... |
|
|
|
 |
Milioana nou venit

Data inscrierii: 28/Aug/2007 Mesaje: 1 Locatie: TR
|
Trimis: Mar Aug 28, 2007 9:52 pm |
|
|
Buna ziua..nu stiu daca aici ar trebui sa scriu....daca nu...imi cer scuze.
Am nevoie de o informatie, va rog. Sunt profesoara si am sustinut de curand in cadrul UPG DEFul la engleza.
Aveti idee unde/cand se posteaza notele/mediile la grade la UPG?
Imi puteti raspunde la mililigia_2006@yahoo.com |
|
|
|
 |
sinel moderator

Data inscrierii: 25/Aug/2007 Mesaje: 325
|