| Subiectul anterior <-> Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
Vizitator nou venit

Data inscrierii: 27/Iul/2008 Mesaje: 2
|
Trimis: Dum Iul 27, 2008 11:47 pm |
|
|
| As vrea sa ma inscriu la ingineria mediului la ID... E cineva la aceasta facultate? As dori sa stiu mai multe detalii.. cum sunt profesorii, daca este foarte grea si eventual cu ce meserie ies dupa terminarea facultatii. Multumesc! |
|
|
|
 |
|
|
 |
Magdala membru

Data inscrierii: 21/Iul/2008 Mesaje: 61 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Lun Iul 28, 2008 1:21 am |
|
|
Bine-ai venit, Vizitator! Eu sunt la Litere si n-as vrea sa dezinformez, dar din cate stiu eu Ingineria Mediului la ID dureaza destul de mult... Prin 2005 cand m-am inscris eu la UPG durata era de 6 ani. Acum nu stiu, poate s-a mai schimbat ceva... Si mai stiu ca iesi inginer diplomat. Altfel.. nu stiu cum sunt profesorii, dar presupun ca ca e destul de grea specializarea... Bafta!
Daca mai aflu ceva postez aici, deci verifica si maine... _________________ In your eyes I'm staring at the and of time
Nothing can change us
No one can save us from ourselves... |
|
|
|
 |
sinel moderator

Data inscrierii: 25/Aug/2007 Mesaje: 412
|
Trimis: Mar Iul 29, 2008 9:46 pm |
|
|
io-s la inginerie electronica si telecomunicatii..
la cererea publicului idu meu de messenger se gaseste pe profilul meu  _________________ Vreme trece,vreme vine
Toate-s vechi si noua toate
Ce e rau si ce e bine
Tu te-ntreaba si socoate! |
|
|
|
 |
lovely_4you nou venit

Data inscrierii: 02/Aug/2008 Mesaje: 9 Locatie: MORENI
|
Trimis: Sam Aug 02, 2008 10:21 pm |
|
|
sal!!!!
sunt ,,boboc'' la chimie la upg.
as vrea sa stiu cum e treaba cu caminul. am facut cerere, dar nu am scris ce camin, ca nu am stiut. astept sugestii. merci...  |
|
|
|
 |
Andrey nou venit

Data inscrierii: 21/Iul/2008 Mesaje: 9
|
Trimis: Dum Aug 03, 2008 12:22 am |
|
|
caminul 7 the best cred..is tot boboc la sectia mine,petrol si gaze.