| Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
LucianV visatorul cel naiv

Data inscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 474 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Joi Dec 07, 2006 7:48 pm Titlul subiectului: Colegiul National Mihai Viteazul |
|
|
Ce parere aveti despre CNMV? Liceu de fite sau adunatura de tocilari? Un loc in care te poti desavarsi din punct de vedere intelectual sau un loc de distractie la maxim? Profi ciudati, ai naibii sau geniali?
Mie unul imi place de domnul Radu Simion - un om carismatic, un profesor genial:) _________________ Istoria Ploiestiului - www.republicaploiesti.net
Ulcioru-i gol si-afara vantul...
- Hangiu smintit, da fuga iar!
Vreau vin ca bezna, ca mormantul
si cum e moartea de amar. |
|
| Sus |
|
|
|
|
 |
Anathema membru

Data inscrierii: 08/Dec/2006 Mesaje: 132 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Vin Dec 08, 2006 8:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
| nu stiu cum e inauntru acestui liceu s-au cum sunt profesori, dar am auzit lucruri bune, si mai ales stiu ca la voi se face carte. |
|
| Sus |
|
 |
Niraen Arhanghelul Berii

Data inscrierii: 15/Oct/2006 Mesaje: 705 Locatie: In your mind...
|
Trimis: Vin Dec 08, 2006 9:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am destui prieteni în LMV și sunt foarte de treabă. Țin să dezmint toate zvonurile cum că acolo sunt numai drogați și alcoolici. Not true.  _________________ E pur si muove! |
|
| Sus |
|
 |
LucianV visatorul cel naiv

Data inscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 474 Locatie: Ploiesti
|
Trimis: Sam Dec 09, 2006 12:48 am Titlul subiectului: |
|
|
nu sunt drogati si alcooli...doar fumatori inraiti....pana sa interzica fumatul in curtea scolii, la pauza de la 12:20 se umplea terenul de sport de o ceata densa....serios!...acu toti se baga in baia de la etajul 1...din aripa veche... _________________ Istoria Ploiestiului - www.republicaploiesti.net
Ulcioru-i gol si-afara vantul...
- Hangiu smintit, da fuga iar!
Vreau vin ca bezna, ca mormantul
si cum e moartea de amar. |
|
| Sus |
|
 |
anonim nou venit