Pagina de start a forumului Prahova Online Prahova Online

FAQFAQ   CautareCautare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   InregistrareInregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Am scapat de armata !

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Prahova Online -> Generalitati
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
Domnu' Sef
Site Admin
Site Admin

Data inscrierii: 13/Oct/2006

MesajTrimis: Mie Oct 25, 2006 6:49 pm    Titlul subiectului: Am scapat de armata ! Raspunde cu citat (quote)

Unul din lucrurile bune pe care le-a adus intrarea in Uniunea Europeana a fost eliminarea obligativitatii efectuarii stagiului militar ! Laughing
Si cand ma gandesc ca am scapat de armata pentru ca sunt student imi vine sa spun ca imi place la facultate Rolling Eyes
Credeti ca o sa se inghesuie lumea sa se angajeze in cadrul armatei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
livi
nou venit
nou venit

Data inscrierii: 22/Oct/2006

MesajTrimis: Vin Noi 03, 2006 11:19 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Intr-adevar e un lucru bun faptul ca nu mai e obligatorie armata.Iar daca o sa se plateasca bine, si cred ca asa o sa fie, cred ca vor fi multi cei care se vor baga...insa nu stiu cati vor fi acceptati Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Niraen
Arhanghelul Berii
Arhanghelul Berii

Data inscrierii: 15/Oct/2006

MesajTrimis: Sam Noi 04, 2006 12:40 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Am văzut mai deunăzi un reportaj la TV despre armată. Dacă ați vedea ce soldați are armata română, v-ați lua cu mâinile de cap. Laughing Laughing Păi când a zis săracu' sergent "Prezentați arm'!" să-i fi văzut p-ăia până au scos armele, până s-au uitat la ele, până s-au scobit în nas... ohoooo! Laughing